Levertijd & Verzendkosten

Levertijd & verzendkosten
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst worden binnen twee dagen verzonden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier per e-mail zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen: Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van o.a. PostNL, DHL, UPS, DPD. Wij doen ons best de bestelling zo snel als mogelijk te versturen. De vervoerder streeft ernaar om alle pakketten op zo snel mogelijk te bezorgen maar dit gaat (helaas) niet altijd goed. In drukke tijden, bijvoorbeeld rond de feestdagen, is de kans groter dat je pakket helaas vertraging oploopt. Bij het plaatsen van een bestelling moet je uitgaan van de langst aangegeven levertijd. 
Heb je jouw pakket voor een bepaalde datum nodig? Of heb je een cadeau-deadline? Laat het ons gerust weten, dan kijken we samen wat hierin te regelen valt! Wij versturen een track & trace code naar het opgegeven e-mailadres.
Let op: zowel de bevestigingsmail van je bestelling en de track & trace e-mail kunnen in je spam mailbox terecht komen. 
Woon je toevallig in de buurt van Den Bosch? Dan kan je voor de optie ‘Afhalen’ kiezen waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen. Je kan het pakket dan bij ons ophalen en wij zullen contact opnemen voor een afspraak. Mocht het zo zijn dat wij toevallig binnen enkele dagen in de buurt zijn; willen we het uiteraard ook bij je brengen. 
We hopen op veel mooie items in jouw interieur!